معرفی سایت های ایرانی

ساخت وبلاگ

درصد تاثیر نظرات آنلاین بر رفتار کاربر

تحقیق جالب و قابل توجهی که توسط Dixa انجام شده، مشخص می‌کند 93 درصد از مشتریان بالقوه نظرات آنلاین سایر کاربران را می‌خوانند.
تحقیق دیگری که توسط Fan & Fuel انجام شده بیان می‌کند که نه تنها مشتریان بالقوه نظرات کاربران را می‌خوانند؛ بلکه به دنبال جزئیات ریز در بین آنها نیز می‌گردند.
طبق داده‌های بدست آمده این تحقیق، 97 درصد از متقاضیان این برنامه اعلام کرده‌اند که نظرات ثبت شده در تصمیم گیری آنها تاثیر گذار بوده است. موضوع جالب تر این است که 92 درصد از شرکت‌کنندگان این تحقیق گفته‌اند که عدم وجود نظرات باعث تردید در تصمیم خرید آنها شده است.
92 درصد! عدد بزرگی‌ست.
به احتمال زیاد تا به همینجای مقاله متوجه شده‌اید که چرا اینقدر نظرات ساختگی در وب‌سایت‌ها وجود دارد. علاوه بر سایت‌ها، در شبکه‌های اجتماعی و سایر فضاهای آنلاین نیز نظرات ساختگی توسط کسب‌وکارها ایجاد شده است.
خلاصه‌ای از تاثیر نظرات آنلاین بر رفتار مشتریان بالقوه:
  • 79 درصد از مشتریان بالقوه به همان اندازه که به توصیه‌های دوست اهمیت می‌دهند، به نظرات آنلاین نیز اهمیت می‌دهند.
  • به طور میانگین، نظرات آنلاین شانس فروش را تا 18 درصد افزایش می‌دهد.
  • 86 درصد از افراد در صورت وجود نظرات منفی، در تصمیم‌گیری خرید خود دچار شک شده‌اند.
این تحقیقات از نظر علمی ثابت شده‌اند و توسط یک یا دو مجموعه به ثبت نرسیده‌اند. هزاران مجموعه در این‌باره تحقیق کرده‌اند. اجازه بدهید مثالی بزنیم:
زمانی که بخواهید یک کتاب جدید تهیه کنید، اگر نظرات منفی درباره کیفیت چاپ و یا کیفیت ترجمه بخوانید، باز هم همان کتاب را از همان انتشارات تهیه می‌کنید؟ به احتمال زیاد پاسخ منفی است.
حال اگر نظری درباره آن کتاب وجود نداشته باشد چطور؟ به احتمال زیاد مثل خود من دودل می‌شوید. شاید اونقدرام خوب نبوده که کسی چیزی راجع بهش ننوشته!
اما اگر درصد بالایی از خوانندگان، آن را توصیه کرده باشند چطور؟ شما از قبل تصمیم به خرید این کتاب داشته‌اید؛ حال درصد بالایی از خوانندگان آن را به شما توصیه کرده‌اند. و به احتمال زیاد به سرعت آن کتاب را می‌خرید.
این قدرت نظرات آنلاین در خرید محصول یا خدمات است.
البته باید مجدد به این موضوع اشاره کنم که سوء استفاده‌هایی نیز از آن شده و در حال انجام است.

نظرات آنلاین در فروش اینترنتی چه تاثیری دارد؟

تفاوتی ندارد شما در زمینه فروشگاه‌های اینترنتی فعالیت داشته باشید یا وب سایت‌های خدماتی.
در هر زمینه‌ای نظرات آنلاین در فروش شما تاثیر می‌گذارد.
احتمالا دیده‌اید که بسیاری از وب‌سایت‌ها در صفحه اصلی نظرات مشتریان خود را ثبت کرده‌اند. از نظر روانشاسی اثبات شده که شانس این سایت‌ها برای جذب مشتری نسبت به سایت‌هایی که این کار را نکرده‌اند بیشتر است.
اما صحبت من این نیست که حتما باید شما هم این کار را انجام بدهید. این وب‌سایت‌ها عموما آنقدر طیف گسترده‌ای از مشتریان را دارند که به چنین تعداد نظراتی دست یافته‌اند.
راهکارهایی وجود دارد که در انتهای مقاله به آنها می‌پردازیم تا تعداد کامنت ثبت شده در وب‌سایت شما به صورت ارگانیک افزایش یابد.
وجود نظرات آنلاین در سایت باعث ایجاد اصل تائید اجتماعی می‌شود.
اصل تائید اجتماعی به زبان ساده به این معنی است که هرچیزی که زیاد خریداری شده یا زیاد دربارش نظرات خوبی وجود داره پس خوبه. 100 نفر دارن میگن این محصول خوبه؛ پس حتما خوبه که دارن میگن. چرا من اینو نخرم و دربارش صحبت نکنم.
این خلاصه‌ای از اصل اجتماعی است که متاسفانه برخی از صاحبین وب‌سایت‌ها و مسئولان فروش از آن سوء استفاده می‌کنند.
از آنجا که مشخص شده نظرات آنلاین در فروش تاثیر گذار است، نظرات ساختگی ایجاد می‌کنند. من در موسسه‌ای فعالیت می‌کردم که تمامی نظرات گوگل مپ توسط کارمندان و آشنایان مدیر عامل مجموعه ثبت شده بود! حدودا 25 نظر که همه آنها ساختگی بود. اگر این کار سوء استفاده از اصل اثبات اجتماعی نیست، پس چیست؟!
احتمالا خود شما خیلی از این موارد را از قبل می‌دانید. امروزه اعتماد کردن به نظرات سایت‌ها سخت‌تر از همیشه شده است.
بنابراین، من می‌خواهم راهکاری به شما معرفی کنم.

ثبت نظر و تجربیات در نت چین

ما در نت چین معرف سایت‌های ایرانی هستیم. یکی از اصلی ترین وظایف ما ارائه اطلاعات درست از کسب‌وکارهاست تا کاربران با خیالی کمی آسوده‌تر از برند مورد نظرشان خرید کنند.
ما برای هر سایت در نت چین یک صفحه ایجاد می‌کنیم و اطلاعات مختلفی مانند آدرس سایت، شبکه‌های اجتماعی و … را نمایش می‌دهیم.
یک بخش برای نظرات و تجربیات درنظر گرفته شده و به عنوان یک کسب‌وکار بی‌طرف، نظرات مثبت و منفی شما را درباره برندها منتشر می‌کنیم. (البته تا زمانی که توهینی نشود؛ و می‌دانیم که شما کاربران عزیز جزو آن معدود دسته از افراد نیستید).
 
تاثیر نظرات ثبت شده در خرید آنلاین - نت چین فضایی برای ثبت نظرات کاربران
 
از شما دعوت می‌کنیم به جمع کسانی که درباره کسب‌وکارها نظرشان را ثبت کرده‌اند بپیوندید. با این کار به سایر کاربران کمک می‌کنید تا بهتر بتوانند برای خریدشان تصمیم گیری کنند.
همچنین در صورتی که تجربه خرید یا همکاری با برند مورد نظرتان را ندارید، بخشی را به عنوان پرسش و پاسخ درنظر گرفته‌ایم تا امکان برقراری ارتباط با مسئولین کسب‌وکار و سایر کاربران را نیز داشته باشید.
بنابراین نت چین تنها یک مرجع برای ثبت نظر نیست و ما تلاش می‌کنیم تا تمامی اطلاعات مورد نیاز از شما از برند مورد نظرتان را در اختیارتان قرار دهیم.
پیشنهاد: در صورتی که صاحب وب‌سایت هستید، خدمات ما برای برندسازی اینترنتی شما مناسب است و می‌توانید به صورت رایگان از این خدمات بهره مند شوید.
حال که اطلاعات متنوعی را بررسی کردیم، بهتر است بدانیم نظرات آنلاین دیگر چه تاثیری دارد.

نظرات آنلاین باعث ارتباط بیشتر کاربران با وب سایت شما می شود

در هر زمینه کسب‌وکاری (نه فقط سایت‌های فروشگاهی)، حتی قالیشویی آنلاین، مردم عموما بدون خواندن نظرات و دانستن تجربیات دیگران اقدام به خرید نمی‌کنند.
بنابراین نمایش نظرات و تجربیات مشتریان گذشته خود به مشتریان بالقوه، یکی از روش‌هایی است که میزان تعامل وب سایت و شبکه‌ اجتماعی را افزایش می‌دهد.
شما اگر خودتان از خودتان تعریف کنید، هیچ‌کس به حرف شما گوش نمی‌دهد.
فرض کنید اگر من صاحب 2 کسب‌وکار باشم و مدام این موارد را جار بزنم، هیچ‌کدام از شما به حرف من گوش نمی‌کنید. اما اگر کس دیگری من را به شما معرفی کند، شانس بیشتری دارم تا به حرف‌های من گوش کنید.
یکی از اصلی ترین دلایلی که وب‌سایت‌های بسیاری روی به کامنت ساختگی می‌آورند همین موضوع است. تعریف و تمجید.
اگر در بعضی از فروشگاه‌های اینترنتی دقت کنید، نظر منفی درباره آنها نمی‌بینید! حتی اگر بهترین محصول ممکن را ارائه کنید، امکان ندارد یک بار سفارش دیر به دست مشتری رسیده باشد؟ یا تا به حال نشده محصول اشتباهی ارسال شده باشد؟ یا پشتیبانی به موقع پاسخ مشتری را نداده باشد؟
انجام این کار در شبکه‌های اجتماعی کار دشواری است؛ اما غیر ممکن نیست. من در شبکه‌های اجتماعی هیچ تخصصی ندارم، اما میدونم که خیلی راحت میشه اکانت‌های زیادی ساخت. خب من یک پیج می‌سازم و با 20 تا اکانتم راجع به محصولات و خدماتم نظر مثبت می‌نویسم.
به دلیل بالا رفتن تعامل کاربران از این موضوع سوء استفاده شده است. اما تعداد این نظرات ساختگی بسیار کمتر از نظرات واقعی است. اکثر کسب‌وکارها از این روش غیر اخلاقی استفاده نمی‌کنند.
بنابراین صفحاتی که شامل نظرات کاربران می‌شوند، نسبت به صفحاتی که هیچ نظری در آنها ثبت نشده محبوب‌تر هستند و کاربران زمان بیشتری در آن صفحات صرف می‌کنند.

نظرات کاربران به کسب و کارها کمک می‌کند تا پیشرفت کنند

این موضوع بسیار مهمی است. خصوصا اگر نظرات منفی دریافت کنید.
عملا با دریافت نظر منفی از کاربران این شانس را خواهید داشت تا نیازهای آنها را بشناسید و از عقاید آنها نیز مطلع شوید. بنابراین در فروش بعدی می‌توانید خدمات بهتری ارائه کنید.
باور کنید اشتباه و مشکلات در هر کسب‌وکاری به وجود می‌آید؛ پس بهتر است از آنها یک فرصت مناسب بسازید.
سال‌ها قبل با دوستانم هر چند وقت یک‌بار به قهوه خانه می‌رفتیم. ما عموما عادت داشتیم یک قلیون شخص بگیریم؛ چون طعم‌های مورد علاقه‌مان تفاوت زیادی با هم داشت.
یک روز، طعمی که دوستم سفارش داد اشتباه بود و یک اشتباه فاحش هم بود. اول که زدیم زیر خنده و بعد گفتیم اشکال نداره؛ حالا یه بار اشتباه شده. چیزی نگو!
اما دوستم نه به نشونه اعتراض، بلکه فقط بگه طعم اشتباه آوردی. قهوه‌چی رو صدا زد و موضوع رو بهش گفت. سرتون رو درد نیارم.
می‌دونید بهمون چی گفت؟ از هر سه نفرمون معذرت خواهی کرد. طعم مورد علاقه دوستم رو آورد و گفت این قلیون رو هم امتحان کنید، طعم باحالی داره؛ ازش خوشتون میاد.
شاید باورتون نشه، اما از اون طعم خوشمون اومد و دوستام اغلب سفارش می‌دادنش. و ما بیشتر به این قهوه خونه سر می‌زدیم؛ تا اینکه متاسفانه به دلیل شیوع کرونا جمع شد.
مانند قهوه‌چی از اشتباهات و مشکلات فرصت بسازید.

راهکارهایی برای افزایش تعداد نظرات کاربران

راهکارهای بسیاری برای افزایش تعداد نظر کاربران آنلاین وجود دارد که می‌توانید از آنها بهره مند شوید. گاهی اوقات تنها کافیست چند کلمه را در جمله تغییر دهید و شاهد رخ دادن معجزه شوید.
یک‌بار مقاله‌ای در سایت ورزش 3 می‌خوندم که فقط به خاطر عنوان بازش کردم.
عنوان این بود: ستاره منچستر یونایتد مصدوم شد!
(تصویر اولیه ذهن من شامل داوید دخیا، برونو فرناندز، پوگبا، کاوانی، رونالدو و این ستاره‌ها میشد)، مثل خیلی از کاربرهای دیگه که وارد اون صفحه شده بودن.
اما این مصدومیت درباره یکی از جوان‌های شناخته نشده، اما آینده دار باشگاه بود. حتما حدس می‌زنید واکنش کاربرها به این خبر چی بود. در کامنت‌ها درصد بالایی اشاره داشتن که این ستاره نیست و لطفا خواننده‌هارو گول نزنید. (حالا این کامنت‌های مودب هست).
اما من معتقدم این یک آزمایش از طرف تیم مارکتینگ ورزش 3 بود تا تعداد نظرات یک خبر بی ارزش را با یک عنوان جنجالی بالا ببرند. و به عقیده من موفق هم شدند.
فراموش نکنید که برای ثبت نظر در ورزش 3 نیاز به ثبت نام یا ورود به بخش کاربری است. اما با این حال، تعداد زیادی نظر در مدت زمانی کوتاهی در آن صفحه ثبت شد.
در ادامه 3 راهکار برای افزایش تعداد نظرات درباره کسب‌وکارهای آنلاین معرفی می‌کنیم.

1. از مشتریان خود بخواهید درباره شما نظر ثبت کنند

این یکی از ساده‌ترین کارهایی است که می‌توانید برای افزایش تعداد نظرات انجام دهید.
فقط از آنها بخواهید تجربه‌شان از همکاری با شما یا درباره خرید محصولات اعلام کنند.
اگر رضایت نداشته باشند، مطمئنا متوجه خواهید شد و می‌توانید این فرصت را داشته باشید تا آنها را به جمع مشتریان راضی و وفادار خود اضافه کنید.
در صورتی که بازخورد مثبت از آنها دریافت می‌کنید، این بازخوردها را برای متقاعد کردن مشتریان بالقوه خود مورد استفاده قرار دهید.
به عنوان مثال، اگر در اینستاگرام فعال هستید، با ساخت هایلایت‌های نظرات مثبت مشتریان وفادار خود، تعداد مشتریان کسب‌وکارتان را افزایش دهید. احتمالا دیده‌اید که برخی از پیج‌ها به صورت روزانه نظرات مشتریان خود را استوری می‌کنند.
همچنین می‌توانید جوایز یا پاداشی برای ثبت نظرات کاربران درنظر بگیرید. به عنوان مثال، دیجی‌کالا در این زمینه سال‌هاست که فعالیت دارد و کاربران از طریق جایزه‌ها امکان دریافت تخفیف‌ها و مزایای دیگری را دارند.
به احتمال بسیار، با این شیوه‌ها تاثیر نظرات آنلاین در خرید مشتریان بالقوه را تجربه خواهید کرد.

2. اهمیت دادن به نظرات مثبت و منفی (پاسخ نظرات ثبت شده را بدهید)

فراموش نکنید که نظرات منفی نیز به اندازه نظرات مثبت در رشد کسب و کار شما تاثیر گذارند. حتی ممکن است تاثیر آنها از نظرات مثبت بیشتر باشد (در برخی شرایط).
به عنوان مثال، اگر مشتریان ناراضی بسیاری دارید، نباید آنها را مقصر بدانید. احتمالا بخشی از کسب و کار شما به خوبی کار نمی‌کند. ممکن است بخش پشتیبانی به درستی کارشان را انجام ندهند، در ارسال کیفیت بالایی نداشته باشید؛ یا حتی موردی که آرزو دارم هیچ‌گاه برای شما پیش نیاید، این‌که به طور کل خدمات یا محصولات کیفیت بالایی ندارند.
نظرات منفی به ما کمک می‌کند تا به ریشه مشکلات دسترسی پیدا کنیم و یک‌بار برای همیشه آنها را از بین ببریم. فراموش نکنید که پاسخ نظرات منفی را بدهید و برای مشکلات پیش آمده از کاربران عذرخواهی کنید. باور کنید کنار گذاشتن غرور در مقابل بقای کسب‌وکار شما موضوع پیش پا افتاده‌ای است. چون نظرات منفی این قدرت را دارند که یک برند را به کلی نابود کنند.
نظرات مثبت نیز از اهمیت بالایی برخوردارند و پیشنهاد می‌کنم پاسخ تمامی نظرات مثبت را بدهید. من سایت‌های زیادی دیدم که پاسخی در نظر کاربران ارسال نمی‌کنند؛ چه منفی، چه مثبت. انتشار هر کامنت در صفحات وب‌سایت شما به معنی بروزرسانی شدن آن محتواست و خزنده‌های موتورهای جستجو سیگنالی دریافت می‌کنند که محتوای جدید در صفحه منتشر شده و مجدد عملیات خواندن اطلاعات را انجام می‌دهند. در نهایت ممکن است کامنت‌های ثبت شده در صفحه باعث رشد رتبه شما شود که این موضوع افزایش ترافیک سایت را به همراه خواهد داشت.

3. سایت خود را در نت چین ثبت کنید

همانطور که در ابتدای این مقاله گفتیم، ما بخشی برای ثبت نظرات کاربران درباره برندها درنظر گرفته‌ایم. شما می‌توانید با ثبت وب سایت خود نظرات بیشتری درباره خدمات یا محصولات خود دریافت کنید.
علاوه بر این موارد، می‌توانید یک صفحه کامل از اطلاعات همچون آدرس سایت، شماره تماس و ... را به مشتریان بالقوه خود ارائه دهید.
هدف ما در نت چین این است تا کاربران بتوانند با اعتمادی بیشتر از وب‌سایت‌ها خرید کنند و علاوه بر نظرات، یک بخش پرسش و پاسخ نیز درنظر گرفته‌ایم تا کاربران سریع‌تر پاسخ‌هایشان را دریافت کنند.
شما می‌توانید نام برند مورد نظرتان را جستجو کرده و در صورتی که تجربه همکاری یا خرید از آنها داشته‌اید، نظر خود را درباره آنها ثبت کنید.
مجدد عرض می‌کنم که ثبت نام در نت چین رایگان بوده و برای معرفی سایت خود در حالت Freemium، هیچ‌‌گونه هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنید.

تاثیر نظرات اینفلوئنسرها در خرید چگونه است؟

اینفلوئنسرها به طور کلی در زمینه خاصی مهارت یا فعالیت دارند. نظرات آنها نه ساختگی و نه به طور کامل حقیقت هستند. چون آنها پول گرفته‌اند تا تبلیغ کنند یا به صورت رایگان محصولات به آنها اهدا شده است.
به دلیل شبکه گسترده مخاطبین این افراد، کسب‌وکارها برای معرفی محصولات یا خدمات‌شان از آنها استفاده می‌کنند.
طبق نظرات بسیاری از بازاریابان، اینفلوئنسر مارکتینگ مشتریان بالقوه با کیفیتی به کسب و کار هدایت می‌کند. طبق تحقیقات انجام شده، کسب و کارها با سرمایه گذاری 1 دلار در این زمینه به طور متوسط 6.5 دلار بازگشت وجه داشته‌اند.
بسیاری از کسب و کارها ROI یا میزان بازگشت بالایی از این تبلیغات بدست آورده‌اند. اما 18 درصد از بیزینس‌ها نیز بازگشت چندان مناسبی را تجربه نکرده‌اند.
در صورتی که قصد دارید فروش سریع و بالایی در کسب و کار خود تجربه کنید، این کانال بازاریابی کاملا مناسب به شمار می‌رود. به صورت همزمان آگاهی از کسب و کار شما را افزایش می‌دهد و شانس بالایی برای فروش خواهید داشت.
 
تاثیر اینفلوئنسر مارکتینگ در خرید آنلاین
 
22 درصد از بازاریابان گفته‌اند، اینفلوئنسر مارکتینگ مقرون به صرفه ترین کانال بازاریابی بوده که استفاده کرده‌اند. به ترتیب ایمیل و ترافیک ارگانیک در جایگاه‌های بعدی جذب ترافیک آنها قرار گرفته‌اند.

جمع بندی

برای جمع بندی متوجه شدیم که نظرات آنلاین در خرید تاثیر بسیار زیادی دارد. تعداد زیادی از کاربران قبل از خرید از یک برند، نظرات ثبت شده درباره آن و محصولات را می‌خوانند.
علاوه بر این، متوجه شدیم که وجود نظرات کاربران در صفحات باعث می‌شود تا کاربران زمانی بیشتری در وب سایت بگذرانند. بنابراین باعث بهبود رتبه سایت شما در نتایج جستجو نیز می‌شود.
توصیه می‌کنیم برای رسیدن به این موارد از ساخت نظرات جعلی خودداری کنید. اجازه دهید کاربران خدمات یا محصولات شما را پیدا کنند؛ و اگر روی ارزشی که ارائه می‌کنید مطمئن باشید، دیگر نگرانی وجود نخواهد داشت.
از شما ممنونیم که این مقاله از نت چین را خواندید. اکنون زمان شماست تا نظر خود را درباره این صفحه ثبت کنید تا به سایر کاربران نیز کمک کنید تا بتوانند این مقاله را بخوانند.

 

 
 
معرفی سایت های ایرانی...
ما را در سایت معرفی سایت های ایرانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : karimi بازدید : 85 تاريخ : چهارشنبه 30 شهريور 1401 ساعت: 14:12

تعریف برندسازی اینترنتی

به ساده‌ترین شکل ممکن: برندسازی اینترنتی به این معنی است که شما از بستر اینترنت برای معرفی خدمات، محصولات و شخص استفاده کنید.
این کار در مقیاس گسترده‌ای قابل انجام است که در ادامه تلاش کرده‌ایم درباره تمامی آنها صحبت کنیم.
بنابراین اگر از فضای آنلاین استفاده کنید تا برند شخصی و یا کسب و کار خود را به کاربران معرفی کنید، از روش‌های برندسازی از طریق اینترنت استفاده کرده‌اید.
بدون هیچ‌گونه صحبت اضافی به معرفی مهم‌ترین روش‌ها می‌پردازیم.

چرا باید برندسازی اینترنتی را درنظر بگیریم؟

فرض کنید محصول جدیدی تولید کرده‌اید، یا قصد دارید ویدیو آموزشی به مشتریان بالقوه‌تان بفروشید. تا زمانی که افراد از برند شما آگاهی نداشته باشند، نمی‌توانید انتظار داشته باشید از شما خرید کنند.
در زندگی شخصی نیز برندینگ نقش مهمی ایفا می‌کند. فرض کنید می‌خواهید در شرکت جدیدی استخدام شوید. خب تا زمانی که رزومه شخصی خود را ایجاد نکنید و درخواستی ندهید، هیچ شانسی وجود ندارد که بتوانید استخدام شوید.
اشتباه نکنید که مردم می‌توانند ذهن شما را بخوانند؛ آنها اغلب آنقدر مشغله دارند که حتی گاهی خود افراد را فراموش می‌کنند؛ چه برسد به افکار بیان نشده آنها.
می‌توان به جرئت گفت اینترنت بهترین فضا برای ساخت برند به شمار می‌رود؛ اما باید دقت کنید که هر فضایی برای برند شما مناسب نیست. ابتدا باید فضایی را پیدا کنید که جامعه مورد نظر شما در آن مشغول فعالیت هستند.
به عنوان مثال، یک کارخانه صنعتی که محصولات خاص (در این مثال دستگاه برش زنی لیزری) بهتر است فعالیتی در اینستاگرام نداشته باشد؛ چون به نوعی وقت تلف کردن است.
مردم ما عموما از شبکه‌های اجتماعی برای سرگرم شدن استفاده می‌کنند؛ بنابراین بهتر است چنین شرکتی سرمایه بیشتری در بهینه سازی و بازاریابی موتورهای جستجو اختصاص دهد که در ادامه درباره آنها صحبت می‌کنیم.

مزایا و معایب برندینگ آنلاین

در زندگی هر انتخابی یک هزینه دارد. آیا مایل هستید آن را بپردازید؟
به عنوان مثال، الان که شما در حال خواندن این مقاله هستید، زمان کمتری می‌توانید مشغول صحبت با اعضای خانواده یا همکاران باشید. یا زمان کمتری برای نگهداری یا تماشای گل‌و‌گیاهان خود خواهید داشت.
برندینگ آنلاین مزایای بسیاری دارد، اما به طبع معایبی نیز به همراه دارد.
با استفاده از روش‌های برندسازی اینترنتی امکان دستیابی به بیشترین مشتریان بالقوه‌ را خواهید داشت. همچنین:
  • در دسترس بودن شبکه‌های متنوع
  • قابلیت بررسی نتایج و بهینه سازی کمپین‌ها
  • امکان آغاز فعالیت با حداقل بودجه
  • شانس بالا برای فروش به مشتریان بالقوه
  • شانس مناسب برای فاصله گرفتن از رقبا
  • افزایش اعتبار و انعطاف‌پذیری برند

معایب

  • نامرتبط بودن برخی شبکه‌های تبلیغاتی نسبت به زمینه‌های کاری خاص
  • سوء استفاده رقبا و ربات‌ها از کمپین‌های کلیکی و بنری
  • رقابت بسیار زیاد

پیشنهاد ویژه: وب برندینگ از طریق نت چین

در زمینه وب برندینگ از طریق نت چین، می‌توانید به صورت رایگان برند خود را در معرض دید قرار دهید.
ما معرف بهترین سایت‌های ایرانی هستیم و شما این امکان را خواهید داشت تا در دسته‌بندی‌های مرتبط با زمینه کاری‌تان نمایش داده شوید.
به عنوان مثال، اگر در زمینه فروش کفش و کتانی یا فروش گیاهان دارویی، طراحی سایت، آموزش و … فعالیت دارید، به راحتی می‌توانید اطلاعات کسب و کار خود را در نت چین ثبت کنید.
 
نمونه صفحه ثبت شده در نت چین - روش های ساخت برند آنلاین
 
در نت چین یک صفحه برای برند شما ایجاد می‌شود که شامل اطلاعات متنوعی همچون آدرس سایت، شماره تماس، آدرس شبکه‌های اجتماعی، نظرات آنلاین و … می‌شود.
همچنین اگر در چند زمینه مختلف مانند طراحی سایت، سئو، طراحی گرافیک و … فعالیت دارید، حداکثر می‌توانید در 4 دسته بندی وب سایت خود را به کاربران نمایش دهید.
رقیب سرسخت شما
 
نام کسب و کار شما
 
رقیب نه چندان مهم
علاوه بر این موارد، ما این امکان را درنظر گرفته‌ایم تا بتوانید برای وب سایت خود لینک فالو دریافت کنید. پیشنهاد می‌کنیم برای اطلاعات بیشتر از صفحه هزینه تبلیغات سایت بازدید نمائید.
همچنین این امکان را خواهید داشت تا از کمپین اونت استفاده کرده تا در زمان اجرای رویداد مورد نظرتان، ترافیک مناسبی به وب سایت خود هدایت کنید.

روش‌های برندسازی اینترنتی

بهینه سازی موتورهای جستجو

احتمالا نام بهینه سازی موتورهای جستجو یا سئو را بسیار شنیده‌اید. این یکی از اصلی ترین روش‌های برندسازی اینترنتی است.
پروسه‌ای زمان‌بر و نسبتا پرهزینه (با توجه به میزان رقابت)، که می‌تواند نقش بسزایی در برجسته سازی برند داشته باشد.
به طور کلی داشتن وب سایت برای مشتریان بالقوه شما به تنهایی جذاب خواهد بود؛ در صورتی که بسیاری از کلمات کلیدی شما در صفحه اول گوگل جای داشته باشند، این میزان افزایش خواهد یافت.
یکی از مهم‌ترین عوامل که باید برای برندسازی آنلاین به آن توجه کنید، میزان سرعت سایت است. اگر صفحه شما دیر لود شود، عموما کاربران از آن خارج می‌شوند؛ احتمالا به این دلیل که شما هنوز تبدیل به برند معروف نشده‌اید.
اجازه دهید در این باره مثالی بزنم:
فرض کنید به همراه دوستان خود برای اولین بار به یک فست فود رفته‌اید؛ بعد از سفارش غذا، یک پیش غذا مثل سیب‌زمینی سرخ کرده سفارش می‌دهید تا آماده شدن کامل غذاها مشغول باشید. چه احساسی به شما دست میده، وقتی بعد از 25 دقیقه سیب زمینی سرخ کرده به دست شما برسه؟ و غذای اصلی هم یک ربع بعد از سیب‌زمینی حاضر بشه؟ خب، قطعا دیگه به این فست فود سر نمی‌زنید.
اما اگر این اتفاق برای یک برند معروف رخ بده هم باز این‌قدر ناراحت میشین؟ بزارین دیجی کالا رو بررسی کنیم:
 
بررسی سرعت سایت دیجیکالا در سایت پیج اسپید و جی تی متریکس
 
همانطور که در تصاویر مشخص است، کمترین بهینه سازی ممکن روی سرعت سایت انجام شده. اما آیا این باعث شده که تعداد کاربران آن ریزش داشته باشه؟ من تو هیچ فضای آنلاینی نشنیدم حتی یک نفر در این باره شکایتی داشته باشه. اگر شما جایی دیدید، حتما در بخش نظرات مطرح کنید.
البته بهینه نکردن سرعت در سایت دیجیکالا به این معنی اشتباه بودن عملیات نیست. هر وب سایتی یک استراتژی دارد و تیم‌های مختلف بر اساس آن استراتژی با یکدیگر همکاری می‌کنند. اما به طور کلی سرعت بالا در لود صفحات تجربه کاربری را بهبود می‌دهید.
بنابراین بهینه سازی وب سایت برای سایت‌های برند و غیر برند متفاوت است و اگر شما سایتی در اختیار دارید که شناخته شده نیست، مجبورید تمامی پروتکل‌های موتورهای جستجو را رعایت کنید تا شانس دریافت رتبه مناسب را داشته باشید.
توضیحات کامل درباره سئو از حوصله این مقاله خارج است. بنابراین چند لینک کمک کننده به شما ارائه می‌کنیم تا در صورت نیاز از آنها استفاده نمائید:

بازاریابی موتورهای جستجو

یکی دیگر از روش‌های برندسازی آنلاین، سرمایه گذاری برای بازاریابی موتورهای جستجو است.
البته تفاوت عمده‌ای بین این شیوه و سئو وجود دارد.
به عنوان مثال، شما تا زمانی که هزینه کنید، می‌توانید در معرض دید کاربران قرار بگیرید؛ پس از پایان بودجه، مجدد به جایگاه قبلی خود باز می‌گردید.
موتور جستجوی گوگل پلتفرمی با نام گوگل ادز را معرفی کرده که از طریق آن می‌توانید در این موتور جستجو تبلیغ کنید.
گوگل ادز به این شکل کار می‌کند که کلمات کلیدی را با هزینه کلیک مشخص در نتایج بالا و انتهای صفحه اول سرچ نمایش می‌دهد.
 
مثالی از بازاریابی موتورهای جستجو - روش‌های برندسازی آنلاین
 
این نوع بازاریابی بسیار مناسب وب سایت‌هایی است که به تازگی راه‌اندازی شده‌اند و نیاز به جذب مشتری و دیده شدن دارند.
البته این شیوه تبلیغاتی فقط مناسب وب سایت نیست.
در گوگل ادز این امکان وجود دارد تا بتوانید اپلیکیشن اندروید یا iOS خود را نیز تبلیغ کنید. با این کار شانس بالایی برای افزایش تعداد نصب خواهید داشت.
همچنین ویدیوهای تبلیغاتی که احتمالا در یوتیوب دیده‌اید، با استفاده از همین پلتفرم Google Ads اجرا می‌شوند.
البته اگر از موتورهای جستجوی دیگر مانند بینگ و یاهو استفاده می‌کنید، می‌توانید از بینگ ادز و یاهو ادز نیز بهره مند شوید. به عنوان مثال، بینگ برای شروع تبلیغات، 100 دلار به حساب تبلیغ کننده واریز می‌کند.
پیشنهاد: برای بهره مندی از جدیدترین شیوه‌ها و همکاری با کارشناسان خبره، پیشنهاد می‌کنیم از شرکت‌های تبلیغات گوگل برای راه‌اندازی کمپین‌های خود استفاده کنید.
یک شیوه غیر منصفانه اخیرا توسط بازاریابان استفاده می‌شود که پیشنهاد می‌کنیم هیچ‌گاه از این شیوه استفاده نکنید. در ادامه درباره آن توضیح می‌دهم.

برندسازی آنلاین با استفاده از نام برند معروف - استراتژی غیر منصفانه

در سال‌های گذشته این کار فقط با استفاده از برندهای مطرح و بین المللی انجام میشد. اما متاسفانه در این اواخر در کشور ما نیز رواج یافته است.
به این صورت است که یک برند با تعداد جستجوی بالا را پیدا می‌کنند و یکی از تبلیغاتشان را با کلمه کلیدی آن برند منتشر می‌کنند.
خوشبختانه گوگل امروزه این نوع تبلیغات را عموما تائید نمی‌کند و نمایش آنها به شدت کاهش یافته است. اما ممکن است شما با جستجوی نام برندی همچون google ads بدون توجه، وارد لینک یک وب سایت دیگر بشوید.
الگوریتم‌ها و کارشناس‌های تبلیغاتی گوگل از منتشر شدن این نوع تبلیغات جلوگیری می‌کنند و در صورت تکرار دوباره ممکن است اکانت شما ساسپند یا معلق شود.

استفاده از شبکه های اجتماعی

در سال 2022 بیش از 8 میلیارد انسان روی کره زمین زندگی می‌کنند. جالب است بدانید بیش از 50 درصد آنها یعنی 4.7 میلیارد نفر از شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند.
فضایی مناسب برای برندسازی اینترنتی.
ممکن است از طریق یک پیج اینستاگرام، پینترست، توئیتر و … کسب و کار خود را اداره کنید. یا در کنار داشتن وب سایت، از شبکه‌های اجتماعی نیز بهره مند می‌شوید.
در هر حال، شما مخاطبان بیشتری را با برند خود آشنا خواهید کرد.
اما بهتر است در هر جایی فعالیت نکنید و کیفیت را به کمیت ترجیح دهید.
بسیاری از افراد فکر می‌کنند اینستاگرام برای تمامی کسب‌وکارها مناسب است؛ اما به احتمال زیاد این اعتقاد درست نیست.
در صورتی که شما آرایشگر باشید، اینستاگرام و پینترست می‌توانند بیشترین بازدهی را برایتان به همراه داشته باشند.
اما اگر شما تولید کننده شیر سماور باشید چطور؟! بازهم فکر می‌کنید مشتریان شما در این فضا هستند؟ دستگاه ارده گیری چطور؟ آیا کسی به دنبال چنین محتوایی در اینستاگرام یا پینترست است؟
اگر مخاطبان هدف شما در شبکه مورد نظرتان نباشند، فعالیت شما تنها وقت تلف کردن است.
ابتدا لازم است پرسونای مخاطب خود را ایجاد کرده و سپس فعالیت برندسازی اینترنتی را در شبکه‌های اجتماعی آغاز کنید.
به عنوان مثال، مواردی همچون علایق، جنسیت، محدوده سنی، قدرت خرید و … را از قبل باید مشخص کرده باشید.
بهتر است کمی درباره شبکه‌های اجتماعی توضیح دهیم تا بهتر تشخیص دهید کدام‌یک مناسب کسب‌وکار شما هستند.

اینستاگرام

  • کاربران: بیش از 2 میلیارد نفر
  • کاربران ایران: بیش از 40 میلیون نفر
  • مناسب برای: کسب‌وکارهای سرگرم کننده مانند غذا، خودرو، مد و پوشاک، تور و گردشگری و …
اینستاگرام در ایران با اختلاف نسبت به سایر شبکه‌ها بیشترین کاربران را به خود اختصاص داده است. اما تعداد زیاد کاربران این شبکه دلیل برای فعالیت و تبلیغ در آن نمی‌شود.
اگر مخاطبین از محتوای شما لذت نبرند و تعامل نداشته باشند، الگوریتم‌های اینستاگرام نیز کمتر و کمتر محتوای شما را نمایش می‌دهند. بنابراین اگر فکر می‌کنید این شبکه برای کسب و کار شما مناسب است، توصیه می‌کنم ابتدا تحقیق کنید و سپس تست A/B اجرا کنید.

فیس بوک

  • کاربران: نزدیک به 3 میلیارد نفر
  • کاربران ایران: 40 میلیون نفر
  • مناسب برای: شبکه سازی، ایجاد محتوای طولانی برای جذب مخاطبین، ارائه نظرات
حتما برای شما جای تعجب داره که کاربران ایرانی فیس‌بوک برابر با کاربران اینستاگرام است. اصلا جای تعجب نیست، چون این آمار درسته! اما …
من خودم به شخصه 3 یا 4 اکانت فیسبوک دارم، اما صد سال یک‌بار هم واردشون نمیشم. بسیاری از افراد دیگر نیز شرایطی مثل من دارند. زمانی بود که غیر از Facebook فضای دیگری برای ارتباط وجود نداشت و به همین دلیل تعداد اکانت‌های ما ایرانی‌ها در این شبکه از 40 میلیون گذشت.
پیشنهاد می‌کنم از این شبکه برای ایجاد ارتباط و نوشتن مقالات خود استفاده کنید.

توئیتر

  • کاربران: نزدیک به 400 میلیون
  • کاربران ایران: حدودا 2 میلیون نفر
  • مناسب برای: اشتراک گذاری لحظه‌ای اخبار کوتاه، آشنا شدن با افراد جدید، تبلیغات محصول یا خدمات جدید و …
توئیتر در ایران محبوبیت زیادی دارد و اگر این شبکه بدون تغییر آی‌پی در دسترس کاربران بود، قطعا تعداد آنها چندین برابر حال حاضر بود.
این شبکه یک منبع معتبر برای دسترسی به آخرین اخبار است و طبق نظرسنجی‌های انجام شده، کاربران این شبکه‌ را برای دسترسی به اخبار معتبر دانسته‌اند.

لینکدین

  • کاربران: بیش از 800 میلیون
  • کاربران ایران: بیش از 2 میلیون نفر
  • مناسب برای: شبکه سازی، استخدام، افزایش آگاهی از خدمات، محصولات و مهارت‌ها، آموزش و یادگیری مفاهیم جدید و …
لینکدین یک شبکه بیزینسی است و عموما افراد شاغل در آن فعالیت دارند. به عنوان مثال، محتوای این شبکه شامل دریافت مدارک کسب شده، اطلاع از خدمات یا محصولات جدید، استخدام و بسیاری موارد دیگر می‌شود.
در صورتی که بخواهید با جامعه متخصصین ارتباط برقرار کنید، لینکدین شبکه مناسبی به شمار می‌رود. همچنین برای آموزش نیز کاملا ایده‌آل است. می‌توانید تحقیقات انجام شده افراد را ببینید و از طریق تعاملات نیز به صورت روزانه اطلاعات جدیدی بیاموزید.

پینترست

  • کاربران: 433 میلیون
  • کاربران ایران: نامشخص!
  • مناسب برای: مد و پوشاک، آموزش، پیدا کردن ایده‌های جدید، دکور خانه و بسیاری موارد دیگر
در صورتی که نیاز به پیدا کرده ایده‌ای جدید دارید، پیشنهاد می‌کنم حتما از این شبکه فوق‌العاده استفاده کنید. تصاویر خاص و بسیاری جذابی به صورت روزانه در این شبکه منتشر می‌شوند.
همچنین اگر به زمینه مد و پوشاک علاقه‌مند هستید، پینترست می‌تواند شبکه اجتماعی مناسبی برای شما محسوب شود. محتوای آموزشی مفیدی نیز در آن منتشر می‌شود که بیشتر مناسب خانم‌هاست.
حتما برای شما جای تعجبه که چرا درباره تلگرام و واتس اپ توضیح ندادم! باید خدمت شما دوستان عزیزم عرض کنم که تلگرام و واتس اپ شبکه اجتماعی نیستند، بلکه پیام رسانند.
یوتیوب چطور؟ یوتیوب نیز یک موتور جستجوی ویدیویی است.
میزان موفقیت شما در شبکه‌های اجتماعی بسته به استراتژی دارد که در ابتدا تعیین می‌کنید. البته باید درنظر داشته باشید که علایق کاربران به مرور زمان تغییر می‌کند و شما نیز برای جلب توجه آنها لازم است استراتژی خود را تغییر دهید.
پیشنهاد: بهتر است برای بهره مندی از بیشترین قدرت این شبکه‌ها از شرکت‌های خدماتی شبکه‌های اجتماعی راهنمایی بگیرید.

کمپین‌های ویدیویی

بدون شک یکی از بهترین روش‌های برندسازی اینترنتی استفاده از کمپین‌های ویدیویی است.
از این طریق می‌توانید بیشترین آگاهی ممکن را نسبت به برند خود ایجاد کنید.
زمانی که صحبت از ویدیو می‌شود، ناخودآگاه ذهن ما به سمت یوتیوب می‌رود. بزرگ‌ترین وب سایت اشتراک گذاری ویدیو و دومین موتور جستجوی جهان.
اما این بخش فقط به یوتیوب اختصاص ندارد!
روش‌های بسیاری وجود دارد که می‌توانید با استفاده از آنها و داشتن محتوای ویدیویی با کیفیت بیشتری بهره وری را از کمپین خود ببرید.
قبل از هرچیز باید استراتژی انتشار ویدیو را ایجاد کرده باشید.
می‌خواهید این ویدیو مدت زمان طولانی در وب دیده شود؟ می‌خواهید یک مینی سریال تبلیغاتی تولید کنید؟ قصد دارید ویدیو شما مدت کوتاهی در اختیار مخاطبین قرار بگیرد؟ و ...
پس از اینکه استراتژی خود را از ایجاد ویدیو مشخص کردید، سپس باید نوع محتوای ویدیویی مورد نظرتان را مشخص نمائید.
به عنوان مثال ما برای معرفی نت چین از موشن گرافیک استفاده کردیم که در صورت آشنایی کامل با خدمات ما می‌توانید این ویدیو 1 دقیقه‌ای را مشاهده کنید.
 
به طور کلی برای برندسازی اینترنتی از طریق کمپین ویدیویی، می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید:
  • ویدیو لایو
  • ویدیوهای آموزشی
  • نقد و بررسی
  • معرفی محصول
  • موشن گرافیک
  • سیصدوشصت درجه
  • مصاحبه
  • تیزرهای تبلیغاتی
  • انیمیشن
  • وبینار
  • و …
بر چند اساس می‌توانید تصمیم بگیرید کمپین ویدیویی شما به کدام یک از این گزینه‌ها نیاز دارد. عموما در کشور ما با توجه به فشارهای اقتصادی، کمپین‌ها بر اساس بودجه تعیین می‌شوند که عملا ساخت تیزرهای تبلیغاتی و ویدیوهای 360 درجه با توجه به هزینه بالا از استراتژی کمپین حذف می‌شوند.
البته ممکن است بر اساس زمینه فعالیت شما، به ویدیوهای نقد و بررسی یا معرفی محصول نیاز داشته باشید. در این صورت برای کمتر شدن هزینه‌ها پیشنهاد می‌کنیم اگر محصول ارزان قیمتی دارید، آن را به افراد محبوب در شبکه‌های اجتماعی اهدا کنید و از آنها بخواهید تا یک ویدیو از محصول شما منتشر کنند.
فراموش نکنید که کمپین ویدیویی بیشترین تاثیر را روی آگاهی از برند شما دارد. بنابراین در استراتژی برندسازی اینترنتی خود حتما این گزینه را درنظر بگیرید.

بازاریابی محتوایی

بدون شک یکی از بهترین شیوه‌هایی که برای برندسازی اینترنتی می‌توان درنظر گرفت همین بازاریابی محتوایی است.
با توجه به صنعت فعالیت شما، می‌توان استفاده‌های منحصر بفردی از این روش داشت.
به عنوان مثال، آکادمی وبسیما شیوه متفاوتی برای پاسخ به سوال سئو چیست درنظر گرفته و با ارتباط گرفتن با متخصصین ایرانی به این سوال پاسخ داده است.
 
مثالی از بازاریابی محتوا - یکی از بهترین روش های آنلاین برندینگ
 
در تصویر بالا می‌توانید نظر 2 متخصص ایرانی را مشاهده کنید. متاسفانه امکان نمایش تمام نظرات وجود ندارد و پیشنهاد می‌کنم برای اطلاعات بیشتر از آن صفحه بازدید کنید.
وبسیما با همین کار یک نوع بازاریابی ایجاد کرده تا کاربران برای متوجه شدن مفهوم سئو، به صورت مستقیم و با جستجوی سئو چیست + نام برند به این صفحه وارد شوند.
بازاریابی محتوایی فقط قرار نیست که متنی باشه. به عنوان مثال، علی بابا در مجله خودش یک پادکست سفر ایجاد کرده تا از تجربه سفر سایر افراد به شکلی متفاوت مطلع شوید. البته این اطلاعات به صورت متنی نیز منتشر شده و برای گوش دادن به پادکست، می‌توانید از برنامه‌های معرفی شده استفاده نمائید.
 
مثالی از بازاریابی محتوایی علی بابا - روش های برندسازی اینترنتی
 
البته که برای بازاریابی محتوایی ابتدا باید یک استراتژی ایجاد کنید و بر اساس آن، محتوای خود را منتشر کنید.
به عنوان مثال، در صورتی که وب سایت دارید سبک بازاریابی محتوایی شما با کسب و کارهایی که تنها به شبکه‌های اجتماعی متکی هستند، متفاوت است.
هدف یک کاربر عموما معرفی سایت های ایرانی...
ما را در سایت معرفی سایت های ایرانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : karimi بازدید : 118 تاريخ : چهارشنبه 30 شهريور 1401 ساعت: 14:11

چرا باید آنلاین بیمه بخریم؟

امروزه با توجه به پیشرفت‌هایی که اینترنت در زندگی ما به وجود آورده، خرید بیمه به روش سنتی خیلی روش کارآمدی نیست و نقص‌های بسیاری نیز به همراه دارد.
به عنوان مثال، شما این امکان را ندارید که در روزهای تعطیل یا در ساعات غیر اداری بیمه خود را به روش سنتی تمدید کنید. اما با استفاده از بهترین سایت‌های مقایسه بیمه‌ این امکان برای شما فراهم شده است.
یکی از مهم‌ترین دلایل که باعث می‌شود برخی از مردم کشورمان از سایت‌های بیمه آنلاین استقبال نکنند، این است که معتقدند تفاوتی بین بیمه تهیه شده به روش سنتی و آنلاین وجود دارد. در صورتی که بیمه مرکزی هیچ‌گاه چنین موضوعی را تائید نکرده است.
به طور خلاصه دلایل خرید بیمه آنلاین به شرح زیر می‌باشد:
  • خرید بیمه در کمتر از چند دقیقه
  • پشتیبانی مناسب
  • امکان دریافت مشاوره رایگان از طریق شماره تماس
  • امکان مقایسه بیمه‌ها
  • امکان خرید اقساطی
  • مشاهده نظرات کاربران
  • پرداخت مطمئن از طریق درگاه امن

بهترین سایت‌های خرید بیمه

ازکی

  • خدمات: بیمه وسایل نقلیه، اشخاص، اموال، مسئولیت، خسارت آنلاین
  • سازمان والد: كارگزاري رسمي بيمه مستقيم برخط تجارت الكترونيك نوين نار
  • آدرس سایت
همانطور که اکثر ما بارها شنیده‌ایم، ازکی شرکت بیمه نیست. شما با مراجعه به وب سایت ازکی می‌توانید شرکت‌های بیمه را مقایسه کرده و از بهترین گزینه ممکن نیاز خود را برطرف نمائید.
 
ازکی - بهترین سایت های بیمه ایران
 
در صورتی که نیاز به هرگونه راهنمایی داشته باشید، مشاورین این شرکت به صورت رایگان اطلاعات مورد نیاز را در خدمت شما قرار خواهند داد.
علاوه بر این، به راحتی می‌توانید اپلیکیشن این مجموعه را دریافت کرده و از طریق تلفن همراه خود برای خرید یا تمدید بیمه‌های مورد نظرتان اقدام نمائید.
شما از طریق سایت و اپلیکیشن این امکان را خواهید داشت تا خدمات و هزینه شرکت‌های گوناگون بیمه را مشاهده کنید. علاوه بر آن، اطلاعات جامعی نیز در سایت ازکی برای شما فراهم شده که در صورت نیاز می‌توانید آنها را بخوانید.
در صورتی که در هر مرحله از انجام کار با مشکلی مواجه شدید، می‌توانید با پشتیبانی Azki ارتباط برقرار کنید. بدون شک یکی از بهترین سایتهای مقایسه بیمه در کشور به شمار می‌رود و خدمات مناسبی می‌توانید از آن دریافت کنید.

بیمه دات کام

  • سال تاسیس: 1396
  • سازمان والد: هلدینگ سپاس
  • خدمات: بیمه وسایل نقلیه، سفر، اموال، درمان، تجهیزات الکترونیک
  • آدرس سایت
بیمه دات کام یکی از بهترین سایت های بیمه است که به شما امکان خرید، استعلام و مقایسه قیمت و خدمات را می‌دهد. با مراجعه به وب سایت این مجموعه این امکان را خواهید داشت تا بسیاری از شرکت‌های بیمه ایرانی را مقایسه کرده و از بهترین گزینه ممکن بیمه مورد نظر خود را تهیه کنید.
 
بیمه دات کام - سایتهای مقایسه بیمه
 
همچنین این امکان را خواهید داشت تا در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی با مشاورین بیمه دات کام ارتباط برقرار کنید.
با ثبت نام در سایت و تکمیل اطلاعات خود می‌توانید مراحل خرید بیمه مورد نظرتان را به راحتی طی کنید. مراحل تمدید و خرید به سادگی قابل انجام است و تنها چند دقیقه زمان برای تکمیل آنها نیاز است.
در وب سایت بخشی درنظر گرفته شده تا زمان تمدید بیمه به شما اطلاع رسانی شود. تنها کافیست اطلاعات مورد نیاز را وارد کرده و هیچ‌گاه نگران فراموشی زمان تمدید بیمه نباشید.

بیمیتو (اطلاع رسانی)

بیمیتو نیز یکی دیگر از سایت های خرید بیمه معتبر ایران شناخته می‌شود و به تازگی با ازکی ادغام شده است. در واقع با این ادغام ما دیگر نباید این وب سایت را در این مقاله به شما معرفی می‌کردیم، اما فکر کردیم که بهتر است شما از این تغییر بزرگ که در حوزه تمدید، خرید و مقایسه بیمه پیش آمده مطلع شوید.
تمام خدمات و مواردی که از سایت ازکی دریافت می‌کنید، از طریق بیمیتو نیز قابل دریافت است. حتی محیط کاربری و نحوه نمایش هر دو سایت یکسان شده، اما لازم به ذکر است که دامنه بیمیتو هنوز فعال بوده و از طریق این سایت نیز می‌توانید برای خرید بیمه مورد نظرتان اقدام کنید.

بیمه بازار

  • سال تاسیس: 1395
  • خدمات: بیمه وسایل نقلیه، اشخاص، اموال، درمان تکمیلی، عمر، مسافرتی، آتش سوزی
  • آدرس سایت
از طریق وب سایت بیمه بازار به راحتی این امکان را دارید تا بیمه مورد نیاز خود را به صورت قسطی تهیه کنید. همچنین می‌توانید از تمامی شرکت‌هایی که با بیمه بازار همکاری می‌کنند بهره مند شده و با بهترین آنها ارتباط برقرار کنید.
 
بیمه بازار - بهترین سایت های خرید بیمه
 
در 4 مرحله و به سرعت می‌توانید بیمه مورد نظر خود را خریده یا تمدید کنید. همچنین از طریق فرم یادآوری نیز قبل از اینکه بیمه شما به پایان برسد، از طریق سایت بیمه بازار به شما اطلاع رسانی خواهد شد.
شما این امکان را خواهید داشت تا نظرات ثبت شده کاربران درباره شرکت‌های بیمه را مورد بررسی قرار داده و از این طریق بهترین گزینه ممکن را انتخاب کنید.

بیمیلاین

  • خدمات: بیمه شخص ثالث، بدنه، مسئولیت پزشکان، آتش سوزی، درمان انفرادی، مسافرتی، ارزیابی خسارت
  • آدرس سایت
بیمیلاین نیز یکی دیگر از سایت های بیمه‌ای به شمار می‌رود و شما از طریق آن به راحتی می‌توانید برای خرید یا تمدید بیمه اقدام نمائید.
 
بیمیلاین - سایت‌های بیمه‌ای
 
با استفاده از خدمات این شرکت نیز می‌توانید شرکت‌های بیمه را مورد بررسی قرار داده و با بهترین قیمت ممکن نیاز خود را برطرف کنید. همچنین این امکان را خواهید داشت تا با خواندن مقالات وبلاگ بیمیلاین، اطلاعات تکمیلی از انواع بیمه کسب کنید.
با گذراندن چندین مرحله ساده که از طریق سایت به راحتی امکان پذیر است، می‌توانید در کمتر از چند دقیقه بیمه مورد نظر خود را تمدید کرده یا بخرید. در صورت نیاز به راهنمایی می‌توانید با کارشناسان بیمیلاین ارتباط برقرار کنید.

بیمه ماهان

  • سال تاسیس: 1396
  • خدمات: بیمه شخص ثالث، بدنه، موتور، آسانسور، آتش سوزی، پزشکان، تجهیزات الکترونیک، درمان، مسافرتی، عمر
  • آدرس سایت
بیمه ماهان به این معتقد است که در کمتر از 5 دقیقه با استفاده از خدمات آنها می‌توانید بیمه نامه معتبر تهیه کنید. از طریق فرمی که به سادگی طراحی شده و توضیحاتی که در هر کدام از صفحات اختصاصی بیمه‌ها وجود دارد، این امکان را خواهید داشت که به صورت 24 ساعته نیاز خود را برطرف کنید.
 
بیمه ماهان - فروشگاه آنلاین خرید بیمه نامه معتبر
 
در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام می‌توانید از چت آنلاین سایت استفاده کرده، یا از طریق شماره تماس با کارشناسان بیمه ماهان ارتباط برقرار کنید.
پیشنهاد می‌کنیم قبل از هرگونه خرید، صفحه قوانین که در سایت درج شده را به صورت کامل مطالعه کنید تا به صورت ناخودآگاه مشکلی در کار شما به وجود نیاید.

بیمه شو

  • سال تاسیس: 1397
  • خدمات: بیمه عمر، شخص ثالث، بدنه، تکمیلی درمان، فرزندان، آتش سوزی و زلزله، مسافرتی، شخص ثالث موتور سیکلت
  • سازمان والد: آریا آرامین تجارت ویرا
  • آدرس سایت
شرکت بیمه شو نیز یکی دیگر از سایت‌های بیمه آنلاین به شمار می‌رود. تیم این مجموعه به شما کمک می‌کنند تا بیمه مناسب خود را به صورت آنلاین خریداری کنید.
 
سایت بیمه شو - بهترین سایت های بیمه
 
شما این امکان را خواهید داشت تا از مشاوره رایگان کارشناسان این مجموعه نیز بهره مند شوید. تنها کافیست از طریق فرم قرار گرفته در صفحه اصلی سایت اقدام کرده و اطلاعات خود را وارد نمائید.
بر خلاف بسیاری از سایت های بیمه که در این مقاله به شما معرفی کردیم، شرکت بیمه شو اطلاع رسانی برای زمان پایان بیمه ندارد و یکی از ضعف‌های مشخص وب سایت نیز به شمار می‌رود.
از طریق بخش اخبار و مقالات می‌توانید پاسخ بسیاری از سوالات خود را کسب نمائید. همچنین در صورتی که نتوانستید به راحتی از طریق فرم، بیمه مورد نظرتان را تهیه کنید، می‌توانید از طریق چت آنلاین سایت یا شماره تماس با تیم بیمه شو ارتباط برقرار کنید.

بیمه تایم

  • خدمات: بیمه خودرو، اشخاص، اموال، مسئولیت، درمان تکمیلی
  • آدرس سایت
بیمه تایم نیز یکی دیگر از سایت‌های مقایسه و خرید بیمه به شمار می‌رود. یکی از اصلی ترین مزایای بیمه تایم مشاوره تخصصی است که به راحتی از طریق شماره تماس می‌توانید با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار کنید.
 
سایت بیمه تایم
 
قبل از خرید حتما به یاد داشته باشید که از کارشناسان مشاوره بگیرید، سپس بعد از مقایسه شرکت‌ها می‌توانید بهترین گزینه ممکن را برای برطرف کردن نیاز خود اتنخاب نمائید.
همچنین خودتان به سادگی می‌توانید از طریق فرم ایجاد شده که در هر کدام از خدمات دیده می‌شود جهت تهیه بیمه نامه معتبر اقدام کنید. راهنمایی نیز برای کمک به شما ارائه می‌شود و در صورتی که نتوانستید خودتان مراحل ثبت را به پایان برسانید با پشتیبانی مجموعه ارتباط برقرار کنید.

بیمه باما

  • سال تاسیس: 1398
  • خدمات: بیمه وسایل نقلیه، اشخاص، اموال
  • آدرس سایت
بیمه باما نیز یکی دیگر از بهترین سایت‌های بیمه است که به شما امکان مقایسه، مشاوره و خرید آنلاین را می‌دهد. تنها کافیست وارد وب سایت این مجموعه شده، فرم‌‌های تعبیه شده را تکمیل کرده تا بتوانید بیمه نامه معتبر دریافت کنید.
 
بیمه باما - سایت های مقایسه بیمه
 
بیمه باما نیز این امکان را برای شما فراهم کرده تا در صورت فراموشی برای تمدید، از فرم یادآور تمدید بیمه استفاده نمائید. در 3 مرحله می‌توانید بیمه نامه خود را تهیه کرده که شامل مقایسه و انتخاب، درخواست و تکمیل اطلاعات و صدور و ارسال بیمه نامه می‌شود.
در زمان انتشار این مقاله متاسفانه هیچ مقاله‌ای برای راهنمایی و پاسخ سوالات بازدیدکنندگان در سایت ایجاد نشده و در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی که در سایت درج نشده باشد، لازم است با کارشناسان مجموعه ارتباط برقرار کنید.

بیمه خانه

  • سال تاسیس: 1399
  • خدمات: بیمه عمر، خودرو، مسئولیت، آسانسور، آتش سوزی، مسافرتی، موبایل، دوچرخه، تکمیلی سامان
  • آدرس سایت
با استفاده از سایت بیمه خانه به راحتی مشاوره بگیرید، مقایسه انجام داده و خرید کنید. همچنین این امکان برای شما وجود دارد که بعد از خرید بیمه نامه معتبر به صورت رایگان آن را هرجایی از کشور که زندگی می‌کنید دریافت کنید.
 
بیمه خانه - بهترین سایت های بیمه ای
 
تهیه بیمه در این سایت به این صورت است که شما درخواست را ابتدا ثبت کرده و کارشناسان مجموعه برای تکمیل موارد درخواستی با شما ارتباط می‌گیرند. این وب سایت با شرکت بیمه سامان همکاری دارد، اما این امکان وجود دارد که بیمه نامه مورد نظر خود را بتوانید از سایر شرکت‌ها نیز دریافت کنید.
با مراجعه به بخش وبلاگ نیز می‌توانید پاسخ برخی از سوالات خود را با خواندن مقالات منتشر شده دریافت نمائید.

حرف آخر

از شما سپاسگزاریم که تا انتهای این مقاله با ما همراه بودید. خدمت شما عزیزان اطلاع رسانی می‌کنیم که ما در نت چین بهترین سایت‌های ایرانی را معرفی می‌کنیم. و در صورتی که از خواندن این مقاله لذت بردید پیشنهاد می‌کنیم برخی دیگر از مقالات و دسته‌بندی‌های ما را نیز مشاهده نمائید:

منبع: بهترین سایت های بیمه ای ایرانی

معرفی سایت های ایرانی...
ما را در سایت معرفی سایت های ایرانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : karimi بازدید : 195 تاريخ : پنجشنبه 17 شهريور 1401 ساعت: 13:36

سایت های رپورتاژ آگهی را می‌توانید در این صفحه پیدا کنید و اگر فکر می‌کنید هرکدام از این شرکت‌های ارائه دهنده رپورتاژ برای شما مناسب هستند از طریق لینک سایت یا شماره تماس با آنها ارتباط بگیرید. شما از طریق نت چین می‌توانید وب سایت های ایرانی را مورد بررسی قرار داده و در این زمینه (رپورتاژ) اطلاعات مناسبی مانند آدرس وب سایت، شماره تماس و بسیاری موارد دیگر را مشاهده نمائید.

 

 

منبع: بهترین سایت های رپورتاژ

معرفی سایت های ایرانی...
ما را در سایت معرفی سایت های ایرانی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : karimi بازدید : 147 تاريخ : پنجشنبه 17 شهريور 1401 ساعت: 13:35